2017. február 7., kedd

Minimalizmus UPDATE 1.

Azt ti is láthatjátok, hogy ennek az egész életmódváltásnak az elején járok, viszont máris elmesélhetem az első pozitív, gyakorlatban megvalósult tapasztalatát.
Szombat óta a lábam nem igazán sokat javult, ha beveszem a gyógyszert akkor elcsámpázok a konyháig, meg a fürdőig, de elég nagy fájdalommal jár. Tegnapra viszont a szobám elég katasztrofális állapotban volt, mert ugye hétvégen lett volna takarítás, plusz a fájdalmak közepette én csak arrébb dobáltam mindent, amire nem volt szükségem, kupi level999. Nem is bírtam már nézni, mondom egyéletemegyhalálom rendet kell rakni.
Hahh, és itt jön az élvezeti érték, 20 perc alatt elkészültem, azzal együtt hogy kievickéltem a konyhába a bögréket, tányérokat elmosni, és valahogy nagy csámpásan a parkettáről felszedettem a nagyja koszt a kis morzsporszívómmal. Tetszik ez nekem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése